Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

Είμαστε λίγοι..




Ρισκάρουμε με ότι έχουμε
Ρισκάρετε με ότι δεν θα στερηθείτε
Αγαπάμε από ανάγκη
Αγαπάτε στην ανάγκη
Είμαστε λίγοι σ αυτό τον κόσμο
Είστε λίγοι για αυτό τον κόσμο

Album: Αγαπώ βαθιά, μισώ βαθύτερα
Track: Είμαστε λίγοι (Eimaste ligoi)
Lyrics:Iratus
Produced by Tony Mahoney

Μου πες κουράγιο
πως θα ΄ρθουν καλύτερες μέρες αύριο
να κάνω την πίστη μου άγιο
α γαμήσου
πως μιλάς για ναυάγιο
όταν δεν έφυγες ποτέ σου απ' το μουράγιο
παλεύω να σωθώ και εσύ στα ρηχά κάνεις μπάνιο

Η αλμύρα και η πίκρα γίνονται ένα
εδώ είμαστε μόνοι
κ αν ποτέ γυρίσω στην ταβέρνα
θα σαι ο πρώτος που θα μου δώσει λεμόνι
βγάλε μου ξινό όποιο δεν καταλαβαίνεις story

Στέρησε μου τη γλύκα της θαλπωρής
μετά πάρε μ αγκαλιά το ίδιο παραμύθι να μου πεις
πως στ αλήθεια εσύ με καταλαβαίνεις
και άλλος κανείς
πως μπορείς και εσύ να δεις
ότι μόνο οι τυφλοί και εμείς

Στη μέση της θάλασσας 
των συναισθημάτων πάλεψα
κάπου εκεί τα νιάτα μου χαράμισα
Κι αν έριξα την άγκυρα 
εγώ πραγματικά αγάπησα
κι όχι για να χω ασφάλεια
ούτε από ανασφάλεια

Την επόμενη φορά που ελαφρά τη καρδία
θα πεις πόσα έχεις χάσει
πόσα χρόνια έχεις πετάξει
και πόσο σε έχουνε κράξει
ακολουθώντας το δικό σου μονοπάτι
θυμήσου πως προσβάλεις και εμάς
που το έχουμε κάνει

Δεν ξέρεις πως είναι ποτέ δεν έμαθες
ποτέ πόνο δεν ένιωσες
γιατί στα δύσκολα έφευγες
μ ένα ταλέντο να λες ιστορίες
που δικέ σου δεν είναι
εδώ δεν είσαι πια ευπρόσδεκτος φύγε

Μιλάς εκ του ασφαλούς
δεν κάηκες να πνιγείς απ τους καπνούς
μα τους πουλάς και δε ρωτάς εμάς
αν τα φούμαρα σου προσβάλουν το είναι μας
και με ρωτάς γιατί δε σε θέλω στο σπίτι μας
εσύ δεν είχες το Θεό σου όσο εμείς χάναμε την πίστη μας

Ρίχνω αλάτι στις πληγές μου επιτηδευμένα
για να δω που φτάνουν οι αντοχές μου
μετά έλα εσύ και πες μου για το χτες μου
εγώ δεν ξέχναγα τις αρχές μου
κάθε φορά που έχανα τις άμυνες μου
και με τρέφαν οι ενοχές μου

Πες μου πάλι πόσο λάθος έχω
πως προς τη λάθος κατεύθυνση τρέχω
πες πως μόνος στο λάκκο που έσκαψα πέφτω
και μίλα μου για χρήματα
πες αυτό που μ αρέσει ν ακούω
μαλάκα δεν κάνεις για τίποτα


Εγώ?
Που στερήθηκα το φως
για να βλέπεις αυτό που θέλεις?
Εγώ?
Που σε αγάπησα πιο πολύ 
απ όσο δέχεσαι και ξέρεις?
Εμένα δεν αντέχεις?
Που έχασα την μπάλα 
για να χεις κάτι να παίζεις?

Κατηγόρησε με για αφέλεια
ποτέ για αμέλεια
πάντα ήμουν εκεί για σένα
δεν ξέρω καν της λέξης την έννοια
Εγώ δέχτηκα τόσο πόλεμο
κάνοντας τ αυτονόητο
εδώ χάσαμε τα πάντα
και εσύ μιλάς για γόητρο

Οτιδήποτε άνιωθο
στο κόσμο είναι άτρωτο
και εμείς λαβωμένοι
φτερά στον άνεμο
θυμήσου 
γιατί σε έχω δει ευάλωτο
αλλά εγώ ποτέ μου
δεν ξέχασα ότι μιλάω
στον ίδιο άνθρωπο

Τρώμε τα ίδια σκατά απ το ίδιο τραπέζι
και όμως ακόμα πιστεύεις 
πως θα χουνε άλλη γεύση
αν είσαι κεφαλή σε αυτό
και έχεις το πάνω χέρι
Τι σκατά ρε σου συμβαίνει?

Ρισκάρουμε με ότι έχουμε
Ρισκάρετε με ότι δεν θα στερηθείτε
Αγαπάμε από ανάγκη
Αγαπάτε στην ανάγκη
Είμαστε λίγοι σ αυτό τον κόσμο
Είστε λίγοι για αυτό τον κόσμο

1 σχόλιο: