Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

Ταφ Λάθος - Όταν σε είδα ξανά




Στίχοι:

Όπως σε κοιτώ κ με κοιτάς
κουράστηκα να γίνεται αυτό συνέχεια με  μας
το ποιος ευθύνεται
και τώρα δεν μ απασχολεί καθόλου
υπάρχουν πιο σημαντικά πράγματα
όπως το ν αφήσω ελεύθερο ότι δεν αφήνεται
το συναίσθημα είναι τζάμπα
μα το πληρώνεις ακριβά στο τέλος
μου παν πρόσεχε
όχι όποιο χέρι βρεις κράτα
ο δρόμος μ αγκάθια οδηγεί σε πλεούμενα παλάτια
μέχρι την βύθιση, όχι από βροχές
μα δακρυσμένα μάτια..

Τι μου θύμισες?
μόνο τέλος στην αρχή αντίκρισες
μα κάτι τήρησες, τα δεδομένα
τύποι σ ενοχλούνε το γνωρίζω
πιο πολύ κ απ την απόγνωση
το βλέπω σε δικούς μου κάθε μέρα
μετρώντας τα σκαλιά εκτός αυτού που πατάω το πέλμα
κατάντησα ειδικός, να εξηγώ τα πάντα,
αέρα..
να μην μου πεις κάποια στιγμή ότι ξύπνησες στραβά
και θες να φύγεις, το "τουλάχιστον"
να σε βλέπω κ ας μην σε χω
ψέμα..


Όταν σε είδα ξανά δε σου'πα γεια
γιατί το πρώτο είναι εύκολο το δεύτερο πονά
τ' άφησα είπα άλλη φορά
την νύχτα όμως μ' έπνιγε ήσουν τόσο κοντά
όταν σε είδα ξανά δε σου'πα γεια
γιατί το πρώτο είναι εύκολο το δεύτερο πονά
κι από τότε περιμένω στα σκαλιά
ακόμα περιμένω ίδια ώρα μα άλλη χρονιά


Όπως σε κοιτούσα εσύ δεν κοίταγες.
Κάτι μέσα φίλαγες που όσο κ αν πλησίαζα,
Θεούς είχες για φύλακες
Σαν άγγελος, μα δρόμος σου με κόλαση παράλληλος
διπλή γραμμή πατούσες κ γω μαζί σου σαν άνεμος .
Απ το παράθυρο σου κλέφτης μπαίνω.
Ποτέ σου δεν μου επετρεψες να συστηθώ
κ ας είμαι αυτός που θέλω.
Δεν με ξέρω. Ζωη περνάς σαν τραίνο από μπροστά μου
οποτε σε βλέπω παν γρήγορα ολα κ ας μην πεθαινω ...


Γνωρίζω πάλι πρόγραμμα σου σήμερα
ότι κι αν κάτσει
ότι κι αν βγει
δε με γεμίζει απολύτως τίποτα
θύμωνα μ'αυτό γι' αυτό επίμονα έγινα αυτό που δε περίμενα
χωρίς σκοπό δε πας ούτε περίπατο στ' αζήτητα
προσχήματα κρατώ
όμως για 'σένα
τουλάχιστον κάτι κάλο βγήκε απ' αυτό για έμενα
να είμαι αυτό που είμαι και να γράφω κάθε μέρα
το σενάριο σου αρκεί για δυο σελίδες κι έτσι τέρμα

Όταν σε είδα ξανά δε σου'πα γεια
γιατί το πρώτο είναι εύκολο το δεύτερο πονά..



Στίχοι / Ερμηνεία - Ταυτισμένος Λάθος
Παραγωγή - Ταυτισμένος Λάθος, Dj Micro
Φωνητικά - Γιώργος Μανδενάκης
Κιθάρα - Μάνος Αγγελάκης, Γιώργος Μανδενάκης
Μπάσο - Γιώργος Μανδενάκης
Πλήκτρα - Ταυτισμένος Λάθος, Dj Micro
Scratch - Dj Micro

Ηχοληψία - Bashment Studio
Μίξη - Ταυτισμένος Λάθος, Dj Micro
Mastering - Ταυτισμένος Λάθος

BASHMENT RECORDS 2014'

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου