Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

Συνταγές..



Χάσμα
Lp: Κάθε φορά που άλλος γίνομαι



Μέσα μου είμαι μόνος
και θέλω να γυρίσω πάλι πίσω
Είμαι μόνος
και θέλω να γυρίσω να δω

Με βροχή να σβήσω
όσα λίγο-λίγο καταστρέφει ο χρόνος
Τώρα, μόνος μου
τρελαίνομαι - τα πάντα ζητώ

Γιατί εκεί είναι το όνειρο , 
εκεί είναι κι η κόλαση
εκεί είναι η μικρή ζωή που αγγίξαμε μαζί
Κι όμως αργεί να 'ρθει το όνειρο, 
το τρώει αυτή η κόλαση
που τώρα κυριεύει και την κάθε μου στιγμή

Με ανοχή, δομή και όρια,
με συνταγές και παραδείγματα,
με βρώμικα συνθήματα
που δίνουν λύσεις άχαρης ζωής
Δομή και όρια
κατασκευάζουν τα επίπεδα
που έμαθες με σιγουριά να χρησιμοποιείς
Και μ' ανοχή,δομή και όρια, 
σχέδια κι άλλα εξαρτήματα
προβάλλουν τα συνθήματα
για ανάγκη της ζωής

Μέσα μου είμαι μόνος
και θέλω να γυρίσω πάλι πίσω
Είμαι μόνος
και θέλω να γυρίσω να δω

Με βροχή να σβήσω
όσα λίγο-λίγο καταστρέφει ο χρόνος
Τώρα, μόνος μου
τρελαίνομαι - τα πάντα ζητώ

Γιατί εκεί είναι το όνειρο , 
εκεί είναι κι η κόλαση
εκεί είναι η μικρή ζωή που αγγίξαμε μαζί
Γιατί απλές είναι οι συνταγές, 
απλοί και οι κανονισμοί
που όλοι μας πουλάνε
για να φτιάξουμε ζωή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου