Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Απλά και ωραία..


Ταυτισμένος Λάθος - Μόνο με χρώμα (Official LP 2012)Φιλική Συμμετοχή : Γιάννης Γαργαλάκος
Στίχοι / Ερμηνεία / Παραγωγή : Tαυτισμένος Λάθος
Κιθάρα : Μάνος Αγγελάκης
Mπάσο : Γιώργος Χιώτης
Scratch : Dj Micro, Dj Rsn


Τόση σκέψη για το τίποτα βρήκα θα σου γράψω το ποιος είμαι έχω ανάγκες
 όπως ο κόσμος όλος άσπρες μαύρες
 στιγμές που μόνος θέλω να 'μαι και άλλες με ανθρώπους γεμάτες
 κι αν μεγαλώσαμε είμαστε άντρες
 δεν το κρίνω από την ηλικία χρόνια πολλά που πήρες άδειες
 οχτώ χρόνια σχέση με στιγμές χιλιάδες
 κι αν ξέχασα σήμερα να σου πω σ' αγαπώ άκου τις οκτάδες
 όπως τα 'πες τα καταφέραμε
 ψηλά σε αυτό που κάνουμε γιατί διαφέρουμε
 αυτοί που πηγαίνουν μπροστά είναι όποιοι δεν φαίνονται
 κι άσε τις προβολές για αυτούς που εύκολα μαθαίνονται
 μπροστά με ξίφος και πάνω απ' όλα εγώ
 συγγνώμη για κάποιες φορές που κολλάω 
κοίτα με στα μάτια και ίσως να καταλάβεις θα νοσταλγώ 
ένα χαμόγελο και ένα καλήμερα όχι βραχνό.

Μίλια μπροστά μια διπλή γραμμή μα όλος  κόσμος μας χωρίζει
το αποψινό ηθικό δίδαγμα ποιος θα καταφέρει ευθεία να πάει να μη στραβοπατήσει 
Μιλια μπροστά μια διπλή γραμμή μα όλος ο κόσμος μας χωρίζει
το αποψινό ηθικό δίδαγμα ποιος θα καταφέρει ευθεία να παει και να το τερματίσει.

Κι έτσι φτάσαμε ως εδώ
εγώ και δυο τρεις φίλοι να βοηθάνε να εκπληρώσω το πιο μακρινό μου όνειρο
όχι με λόγια μα με πράξεις θα τους πω το ευχαριστώ 
χορτάσαμε από λόγια βρες μου άδικο
εποχή που δεν σηκώνει πολλές λέξεις
άγχος ανταγωνισμός στην ίδια σου ζωή πρέπει να αντέξεις
κι ας μας βαλαν στον χορό να μην χορέψεις
σου δίνω από το θάρρος μου και ας μην μου το επιστρέψεις
χρόνια πολλά μου το χθες σαν σήμερα
μοναδική διαφορά πως σε ξέρω πια καλύτερα
το ύστερα δεν το ξέρω και πίστεψέ με πως δεν το θέλω
θα αρθούν όλα από μόνα τους πλέον το πιστεύω
μας αξίζει ο τροχός της τύχης έχει χρόνια σταματήσει
κάθε μου προσπάθεια χρώμα τον καμβά γεμίζει
κι αν λείψω ώρες μήνες χρόνια αιώνες κοίτα δύση
θα 'μαι εκεί ξημέρωμα για όποιον με έχει στηρίξει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου