Παρασκευή 16 Αυγούστου 2013

Τι ειν' αυτό..





Τι ειν' αυτο που με κραταει πισω
τι ειν' αυτο που μου θυμιζει τα παλια
κι οσο ψαχνω την ακρη δε τη βρισκω

τι ειν΄ αυτό, τι ειν' αυτό

πες μου πως σε σημαδεύει κάτι
σε κρατάει ισόβια δέσμιο
σε πονάει γροθιά μεσ' στο στομάχι
και σε σφίγγει σα μια θηλιά μεσ' στο λαιμό
πες μ πως κολλάς κ δε βγάζεις άκρη
προσπαθείς μα γελάει μαζί σ ο χρόνος
σε τυραννάει χωρίς να θέλει κάτι
και στο τέλος ξανά πάλι μονός


πολλές φορές ρωτάω γιατί εγώ
μου κάνουν πλάκα η ζωή κ η αλήθεια
είναι μια πίκρα ένα παράπονο
που δε θα φύγει αν δε βρω τελικά
τι ειν' αυτό

τι ειν' αυτο που με κραταει πισω
τι ειν' αυτο που μου θυμιζει τα παλια
κι οσο ψαχνω την ακρη δε τη βρισκω
τι ειν΄ αυτό, τι ειν' αυτό

πες μ πως να διώξω αυτή τη ζάλη
να ηρεμήσω,να αναστηθώ
να ξεφύγω απ' αυτό το χάλι
δωσ μου τον τρόπο να αναγεννηθώ

πες μου πόσο υπομονή να κάνω πριν φρικάρω
πριν μου γυρίσει το μυαλό
προσπαθώ συνέχεια αποτυγχάνω
στο λεω φίλε
δε ξέρω άλλο αν μπορώ

πολλές φορές ρωτάω γιατί εγώ
μου κάνουν πλάκα η ζωή κ η αλήθεια
είναι μια πίκρα ένα παράπονο
που δε θα φύγει αν δε βρω τελικά
τι ειν' αυτό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου