Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

Κοίτα πως περνάει ο καιρός..



Κάπου θα σ είχα δει
χτες ήσουν τύχη σήμερα καημοί
πόσοι αναστεναγμοί, πόσα γιατί?
είμαι ταπί από χαρές κ είσαι μικρή
για δες, πώς μας τα φέρνει ο καιρός
ποιος ουρανός να μας χωρέσει
συννεφιασμένη είσαι και αυτό μ αρέσει
σαν Κυριακή που αγάπη έχει φορέσει γιορτινά
νύχτα πιο ωραία κ από νέα
μικρή ζωή για τέτοια νύχτα ωραία.. ωραία!


Κοίτα πως περνάει ο καιρός
και μας αφήσαν τα χρόνια
όλη η ζωή μας μια ιδέα τόση δα
κυλάει φεύγει μακρυά

Κοίτα πως περνάει ο καιρός
κ έχουμε μείνει στα λόγια
ξέχασες και ξέχασα πως όποιος αγαπά
κάνει προσπάθεια ξανά

Τον τελευταίο καιρό δεν μου μιλάς καθόλου
είναι που είμαι κ εγώ στα κάτω
κατά διαόλου όλα πηγαίνουνε
βγαίνουμε χαμένοι και το ξέρουμε
στο τέλος τι μας μένει κ υποφέρουμε



Τον τελευταίο καιρό λιγάκι παραφέρομαι κ εγώ
μαθαίνω απ τα λάθη στο κενό
μ αναζητώ μια ευκαιρία
ν αλλάξει η ιστορία μ ένα τέλος πιο καλό

Κοίτα πως περνάει ο καιρός
και μας αφήσαν τα χρόνια
όλη η ζωή μας μια ιδέα τόση δα
κυλάει φεύγει μακρυά

Κοίτα πως περνάει ο καιρός
κ έχουμε μείνει στα λόγια
ξέχασες και ξέχασα πως όποιος αγαπά
κάνει προσπάθεια ξανά





Στίχοι : Boem
Μουσική : Boem / Νίκος Γού
Γυναικεία φωνή Μυρτώ Βασιλείου
Κιθάρα : Αλέξης Ν.
Mix/Masterin & Rec : Ταφ Λάθος/BASHMENT studio

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου