Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2016

Μικρός Κλέφτης - Mερικές σκέψεις

Mερικές σκέψεις απλώς..
Όταν σε κάθε μονοπάτι υπάρχει κάτι που πληγώνει
υπάρχει πάντοτε ένας δρόμος για να βγεις

Μα υπάρχει πάντοτε ένας δρόμος για να βγεις
βλέπεις σήμερα η τύχη παίρνει απουσία, σ ότι ζεις
χωρίς αυτό να σημαίνει πως είμαστε άτυχοι
χωρίς δύναμη, αντοχές και απροστάτευτοι

Είναι στο χέρι μας, και η γροθιά μας είναι τα θέλω μας
κάθε νύχτα κρατάει για το μέλλον μας κλειδιά
η επόμενη μέρα, πάντα απαιτεί πόδια να κρατάνε γερά
σαν θεμέλια μελετημένα σωστά

Εντάξει, θα πληγωθείς, θα πληγωθώ
για κάτι που έκανες και δεν συμφωνώ
νύχτες ατέλειωτες θα σκέφτομαι
μα, θέλω να ζω,
σπάω δεσμά από φυλακές για να βγω
ισοβίτης μελλοντικός δραπέτης

Τα γόνατά μου έχω πληγώσει από μικρός βλέπεις
σε καταλαβαίνω, το ξέρω, θέλεις να παίζεις
αλλά δεν είμαι παιχνίδι, ούτε δειλός
απόψε η νύχτα προδίδει το τι σκέφτομαι ακριβώς

Σε ατμόσφαιρα βαριά, δεν μετριέται σε κιλά
τα φύλλα των δέντρων σκαν ν ακούσουν μια καρδιά
κ έχω, λόγια ν ακούσεις,
να νιώσεις να κατανοήσεις, να το βουλώσεις
έχω πληγές που δεν μπορείς να επουλώσεις
δύο μάτια που, έχουνε δει πολλά
που δεν θελαν μα δεν γυρίζει αυτό το φιλμ

Ναι, στο κουτάκι σου ποζάρεις σαν κομιξ
χωρίς να μπορείς, ν απορείς να προβληματίζεσαι
στην θέση του δίπλα να μπεις
να τον αισθανθείς να τον συμβουλευτείς
και να γιατρευτείς

Είμαι μια αίματος στάλα
σε στρωμένο χιόνι
Είμαι μια αίματος στάλα
όπως κ οι άλλοι όλοι

Μένει να βρεις ποιον θέλεις να ματώσεις
κ άμα ματώνει,
είμαστε άνθρωποι όλοι
μα στην ουσία μόνοι
έχει η ζωή πισωγυρίσματα
και γρίφους, χαρές
ύστερα πεσίματα από άπειρο ύψος

Ναι, μέσα απ την θλίψη ένα χαμόγελο και μόνο
μπορεί να σε κάνει χαρούμενο, ένα χρόνο
κάθε μονοπάτι κρύβει πόνο
μα ακριβώς την ίδια στιγμή
κάποιος χαμόγελα στης γης την άλλη άκρη


Μικρός κλέφτης - Mερικές σκέψεις
https://www.youtube.com/watch?v=EQWrwF_r4cc

1 σχόλιο: