Τρίτη 11 Απριλίου 2017

Πανδώρα



https://www.youtube.com/watch?v=TxqtQI9Lse8


Το άπιαστο μόνιμα κυνηγάμε
ξέρεις τι θέλω έλα μιλάμε 
τα μάτια μου lockαρανε το απίστευτο 
τον ίδιο ουρανό το ίδιο έδαφος κοιτάμε 


Αν το πάμε στο χθες 
έχω μόνιμα stress 
και όλοι γύρω μου βγάζουνε εκτίμηση 
τάχα μου αρπαχτές 
όλοι φίλοι και ξες 
σε αγαπάν ώσπου να έρθει η αναζήτηση 

Ένας σπόρος με όνειρο , 
με παιδί στα 18 
Κυριακή παίρνω ρεπό 
θα έρθω να σε βρω 
ψάχνω χρήματα ζω στο χάσιμο 

Τώρα ζωντανός ανάμεσα σε συντρίμμια 
τα έχω παίξει γενικός ακούμε από όλους τα ίδια 
όχι δεν είναι αληθινό όχι δεν είναι αυθεντικό 
και από κοντά στη τελική 
μου γλύφουν όλοι τα αρχίδια 

Εγώ σου λέω δεν ξέρεις 
και ότι κερδίζουμε είναι δικό μας 
πως να κολλήσουν οι λέξεις 
για να σου μιλήσουν για το όνειρο μας 
χειμώνας χειμώνας χειμώνας αγώνας δικός μας 
από το κουτί της Πανδώρας 
τα λόγια μιας ώρας να βγει σε καλό μας (x2) 

Έκαψα το κεφάλι μου στο studio 
και ότι έγραφα μου έμοιαζε ανούσιο 
απομυθοποίησα θεούς στο στούντιο 
για τον άρτον ημών τον επιούσιον 

Και τώρα τι μεγάλε με χαιρετάς ? 
τώρα τι μεγάλη το τραγουδάς ? 
τότε snobαρεις τι κάναμε τι γράφαμε 
εγώ πίστεψα σε εμένα εσύ δεν πίστεψες σε εσάς 

Εγώ είμαι αυτός που σας έκαιγε στα ξίδια 
αυτός που έλεγες μια σοβαρή κουβέντα
και για να πω του μεθυσμένου την αλήθεια 
ακόμα κάποιους από εσάς σας λέω αδέρφια 

Και όταν με βρήκες δεν ήμουνα εγώ 
και όταν σε βρήκα δεν ήσουνα εσύ 
τώρα με πιάνω να το γράφω αυτό 
και σαν έρθει το πρωί θα το έχω απαρνηθεί 

Όνειρα από τότε όνειρα από τότε 
στη γειτονιά χιπχόπερ ποιος ήτανε ποιος 
από τότε δεν ήμουν καν χιπχόπερ 
και τότε συπεριφερόμουνα σαν μουσικός 

Θες να το σπάσουμε μαλάκα για λεφτά ? 
θες να μιλήσουμε μαλάκα ανοιχτά ? 
εγώ δεν έσκυψα κεφάλι για να γίνω 
το χρωστάω σε ένα πείσμα και σε χρόνια εφηβικά 

Εγώ σου λέω δεν ξέρεις 
και ότι κερδίζουμε είναι δικό μας 
πως να κολλήσουν οι λέξεις 
για να σου μιλήσω για το όνειρο μας 
χειμώνας χειμώνας χειμώνας αγώνας δικός μας 
από το κουτί της Πανδώρας τα λόγια μιας ώρας να βγει σε καλό μας (x2)



Μουσική παραγωγή : TDSKR
Mix & Master: Smuggler
Cover Edit: Oxizer
Photography : Αργυρώ Μπαρή
Above The Hood

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου