Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2019

Η νύχτα που έπαψα να μεταφράζω τις σιωπές

Καμία φορά, φτάνουμε στη νύχτα που κι εγώ γύρευα πάντα 
Στην νύχτα, που δεν θα χρειαστεί να απολογηθώ σε εχθρούς ή φίλους 
Στην νύχτα που καταλάβαμε ο ένας τον άλλον χωρίς να πούμε λέξη 
Στη νύχτα που έπαψα να μεταφράζω τις σιωπές

https://www.youtube.com/watch?v=eAdpKMf-qXc

Ήθελα πάντα μια νύχτα να μοιραστώ όσα δεν είπα 
Να κοιταχτούμε μέσα στα μάτια να μην μας χωρέσουμε 10 δωμάτια 
Να μην την πέσουμε πριν το ξημέρωμα, να σε μυρίζω για το ημέρωμα 
Να μου γελάς και να ξέρω πως, θα σαι μαζί μου ως το λευτέρωμα 
Να περπατήσουμε πάνω σ' εκείνα που λέγανε όλοι πως δεν θα αντέξουμε 
Να γίνουμε ένα για μια φορά, να γίνουμε ένα χωρίς να προσέξουμε 
Να φυλακίσουμε τ' αύριο μήπως και δούμε επιτέλους το σήμερα 
Να σταματήσουμε πια να εκσπερματώνουμε μίζερα 
Ήθελα πάντα μια νύχτα, να γίνω σκνίπα, 
όσα ακούσεις να λέω να εννοώ και να είναι αυτά που θα ξέρω γιατί στα είπα 
Να ψιθυρίζω στιχάκια, χωρίς ιδιαίτερο νόημα 
Να σε κοιτάω σαν την πρώτη φορά, και να τρώω το ίδιο κόλλημα 
Να χάνονται οι σκέψεις στο μάτι μου, να κρύβεις το κάθε μου ελάττωμα 
Να βρίσκω αφορμές, να κλέβω στιγμές, μπουκάλια να αφήνω στο πάτωμα 
Ήθελα πάντα μια νύχτα, να μείνει κάτι, να γίνει κάτι 
Να μην μπορούν να μας πουν οι σιωπές, πως δεν ματώσαμε για αγάπη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου