Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

Εσύ κι εγώ - Πελίνα feat 12ος Πίθηκος (Cover Omikron)


Ακόρντα:

Intro: Am, Am, G, E
Verse Πελίνα: Am, E, Dm, E
Verse 12ος: Am, Am, G, E, Am, E, Dm, E

Πελινα 
Κοίταξέ με τρεμοπαίζει η καρδιά μου
σε βλέπω και σε θέλω κοντά μου
αντέχουν τα αυτιά σου ν' ακούν
όταν τα μάτια μου σ' ακουμπούν
προσπάθησα να σου μιλήσω
δεν ξέρω αν μπορώ να σε πείσω
σε θέλω δίπλα κάθε στιγμή
κάθε σκέψη μου είναι εκεί.

12ος Πίθηκος
Σε σκέφτομαι, με σκέφτεσαι, σκεφτόμαστε καλά
κράτα σφιχτά το χέρι μου αύριο θα 'ναι αργά

ειλικρινά έχω πολλά στο κεφάλι μου σορρυ πνίγομαι
τελειώνει ο αέρας μα ακόμα δεν υποκρίνομαι 
υπάρχω, (ζω), χαμογελάω, μπορώ
δεν θέλω και δεν πρέπει πίσω να κρατηθώ
εσύ κι εγώ, εγώ εσύ και οι στιγμές μας 
τα λάθη μας, τα πάθη μας και οι ανασφάλειες μας.

Πελινα
Το ξέρω πως διαφέρουμε τόσο
μα τόσα έχω για να σου δώσω
ωστόσο θέλω να προσπαθήσω
μαζί σου να ζήσω να σ' αγαπήσω
δεν ξέρω τι πιστεύεις για μένα 
και μέχρι που θα φτάσω για σένα
το θέμα είναι να νιώθεις κι εσύ
τόσο ωραία όσο κι εγώ τη στιγμή.

12ος Πίθηκος
Στιγμές περνάνε και φεύγουνε το ένιωσα, το είπα 
το έζησα, το είδα την γνωρίζω την παγίδα
ζω για το χαμόγελο δεν θα γυρίσω πίσω
έχω μια ολόκληρη ζωή και πρέπει να την ζήσω
κοντά μου αν θέλεις να την μοιραστείς χαρά μου
δεν έχω θέση γι' άλλες να γαμήσουν την καρδιά μου
κοντά μου είναι λίγοι και αληθινοί
κι αν πιστεύεις πως το αξίζω τότε μείνε κι εσύ.

Πελινα
Σου υπόσχομαι θα τα καταφέρω
κοντά μου πως μπορώ να σε φέρω
το ξέρω, το έχω σκεφτεί
ένας κόσμος εγώ κι εσύ
μην φεύγεις σε έχω ανάγκη πολύ
με μπερδεύεις μα δεν ξέρω γιατί επιμένεις
ν' αποφεύγεις να δεις
κάνω τα πάντα να μην πληγωθείς.

12ος Πιθηκος
Πληγώνομαι, πληγώνεσαι εντάξει
είμαστε πάτσι με λάθη από λάθη για λαθη
βάλε μια τάξη τα λόγια σου κάνε πράξη
μπορεί να γίνουμε δυο ξένοι πριν χαράξει 
η φάση σε θέλω μα σε φοβάμαι
δε θέλω να ξαναδώ το χαμόγελο του λυπάμαι
γι' αυτά οι δρόμοι μας πηγαίνουν χωριστά
κάποτε ζήσαμε μαζί σ' αγάπησα να ΄σαι καλά.


Πελινα
Το ξέρεις ότι απλόχερα δίνομαι, σε θέλω
έχω αυτό να προτείνω πιστεψέ το, ειμαι αληθινή
μέχρι το τέλος να ρθει να βρεθεί
η άκρη που τελειώνει τα λάθη, κάθε πράξη,
δεν θα είναι αγάπη, τώρα αφέσου
μην φοβάσαι γιατί σου το ξανάπα
εγώ κ εσύ..


12ος Πιθηκος
Εσυ κ εγώ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου