Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012

Ξέρω πια πόσο διαρκεί..


(Και πάλι μόνος.. μα δε γαμιέται?!)


Αλλάζουν οι καιροί,ήρθες και έμπλεξες μαζί μου τη χειρότερη στιγμή
πες μου πόσο να διαρκεί,

η αγάπη σου ήτανε το μονό σίγουρο πως ήτανε τυφλή
τυχαίνει.. κατάσταση γνωστή,
η κόντρα με τη θηλυκότητα σου να σε προκαλεί
τι φταίει..πάρε μια αναπνοή,
κοιτάξου στον καθρέφτη όλο και κάποιος απόψε θα ασχοληθεί
είναι τα βλέμματα τροφή..το ξέρω και το ξέρεις μα το ρούχο θα φθαρεί
όλων αυτών που αξίζει
τροχός είναι γυρίζει,ο χρόνος θα δείξει
προσπάθησα αρκετά μα εσύ καθόλου για να βρεθεί κάποια λύση
το δύσκολο είναι απλό,όλοι κάνουμε λάθη μα τουλάχιστον ότι σου έχω πει το εννοώ
αν κάτι έχω να πω,
στα μάτια σε κοιτώ και δεν κρύβομαι πίσω από τρόπους αυτό είναι το χειρότερο..

Το τι ζητάς,προσπάθησα μα δεν το ξέρω,

αν αγαπάς το νόμιζα πια δεν το ξέρω

ποιους ακουμπάς,φαντάζομαι να μην το ξέρω
κάτι που ξέρω είναι πως δε θέλω να σε ξέρω



Άλλαξαν οι καιροί,
ήρθες και έμπλεξες μαζί μου τη χειρότερη στιγμή

δε ξέρω πια ποσό διαρκεί

,η αγάπη σου το μονό σίγουρο πως δεν ήτανε αληθινή
τυχαίνει..κατάσταση γνωστή,στη κόντρα με τη θηλυκότητα δεν είσαι μόνη εκεί
τι φταίει..πήρες μια αναπνοή,την πόρτα του σπιτιού σου πέρασες κάποιος τώρα θα σε χαρεί
μα είναι τα βλέμματα τροφή..το ξέρω και το ξέρεις πως το ρούχο έχει φθαρεί όλων αυτών που αξίζει
ο τροχός έχει γυρίσει,ο χρόνος έχει δείξει,
προσπάθησα αρκετά μα εσύ καθόλου για να βρεθεί κάποια λύση

το δύσκολο είναι απλό,

όλοι κάνουμε λάθη μα τουλάχιστον ότι σου έχω πει το εννοώ
αν κάτι έχω να πω,στα μάτια σε κοιτώ και δεν κρύβομαι πίσω από τρόπους αυτό είναι το χειρότερο




Το τι ζητάς,προσπάθησα μα δεν το ξέρω,

αν αγαπάς το νόμιζα πια δεν το ξέρω

ποιους ακουμπάς,φαντάζομαι να μην το ξέρω
κάτι που ξέρω είναι πως δε ξέρω άμα σε θέλω

πες μου ακριβώς τι θέλεις

μια 2η ευκαιρία μη με αρρωσταίνει

δε σε εμπιστεύομαι,σταμάτα σου είπα να με παίρνεις
από τα λάθη σου δεν έμαθες δε με ενδιαφέρει,
απολύτως τίποτα από έμενα πια μη περιμένεις
άσε με να σου πω γιατί προτρέχει, 
συγγνώμη δεν το εννοώ σ'αγαπάω το ξέρεις
αν δεν πιστεύω λέξη σου σταμάτα να επιμένεις
θέλω να προχωρήσω και από πίσω μου πηγαίνεις..



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου