Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013

Active Member & Xray - Μια Χαρά (Bo 2013)


Μετά από πολύ καιρό, προς μεγάλη μου έκπληξη, ο Βd Foxmoor και η Sadahzinia κάνουν συνεργασία με τον Xray(Νικήτας Κλιντ)



Θέλω τα δύσκολα ψάχνω να πω τ ανείπωτα
φέρνω δροσιά απ' το δάκρυ μου
το βλέφαρο βαρύ μα επιμένω
μένω στα ίδια μου, αυτά τα λίγα μου
 κάργα τ΄αμπάρια μου με θαύμα
θλίψη οδήγα μου την σκέψη
κι έτσι όπως ξέρει άστη να ορίζεται
κι από το ξέσπασμα το μέγα ν' αφορίζεται
ποτέ δεν τα κατάλαβα του τίποτα τα μύρια
ξεφωνητά των άμυαλων της μάζας πανηγύρια
μα εσύ μην δίνεις βάση, πολύ καλά περνάς
δεν βρίσκω λόγο να σου πω να μην γελάς
αν έχεις βάσανα, τα βάσανα τελείως τα ξεχνάς
αν είσαι ίσκιος γιγαντώνεσαι κολλάς
κι εγώ γελώ μα έχω το γέλιο μου ακριβό
δεν ήρθα εδώ να χαρώ και τον καιρό μου να περνώ
μην με ρωτάς σου δίνω απλόχερα τα ρέστα μου
τα σκέτα μου τραγούδια, και ξύδι κέρνα μου

Μια χαρά.. να περνάς, κ όπου βρεις να κρατιέσαι να σέρνεσαι
μια χαρά, να γερνάς, ν αλαφρώνεις να ξενιάζεις ν ανέχεσαι
μια χαρά, να ξεχνάς, να ξεριζώνεις να χορταίνεις να πνίγεσαι
μια χαρά, να γελάς.. να ξορκίζεσαι

2 σχόλια:

  1. Ελα ρε φιλε...
    Το περιμεναμε πως κ πως ενα τετοιο βημα... Μπραβο τους!
    Και εις αλλα, θελω να ελπιζω...
    Καλη επιλογη ;) !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ!! :)
    Καλό θα ταν να γίνουν κ άλλες τέτοιες συνεργασίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή