Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

Που και που..


Τι θα γίνει με σένα θα μου πεις τελικά? Κάθε φορά που έρχομαι στα δύσκολα σε σένα θα γυρνώ? Ακόμη μια φορά κάποιο τραγούδι με παρακίνησε να γράψω.. είναι και μεγάλο τραγούδι, ξέρεις τι σημαίνει αυτό ε?? Αρκετός χρόνος για γράψιμο! χα!
Ναι δεν λέω έχω χρόνο να γράφω, δεν έχω χρόνο για σκέψη όμως και αυτό κάνει τα πράματα πιο όμορφα, πες το και αληθινά.. Γι' ακόμη μια φορά δεν υπάρχει θέμα ούτε κάποιος χτυπητός λόγος που γράφω, έτσι γίνεται, με χαλαρώνει!
Έχω για λίγη ώρα τα χέρια μου πάνω στο πληκτρολόγιο, είναι μέχρι να πάρω μπροστά! Μέτα δεν με σταματάει σχεδόν τίποτα, μόνο αν τελειώσει το τραγούδι.. Όπως και να το κάνουμε όμως φτάνει! Καθαρίζω από σκέψεις, ηρεμώ..
 Έχω καιρό να νιώσω.. Οτιδήποτε, που και που ξέρεις είναι καλό αυτό..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου