Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Τα μπάσα και τα πρίμα..


Ακόρντα:
Em - G, D - Bm
Omikron Music
Ακουστικό cover στο κομμάτι "Τα μπάσα και τα πρίμα"¨από τους Κ.Λ.ΙΟΣ


Έχει πανέμορφη μέρα που με θέλει να είμαι έξω
όμως κάτι μου λέει πως αν βγω δεν θα την παλέψω
είμαι στην φάση σαν να κλειδώθηκα μέσα στο σπίτι μου
και κάποιος να πέταξε τα κλειδιά απέξω
έχω στην άκρη οικονομίες του μήνα
εκεί που άλλες περιπτώσεις θα πνιγόμουνα στην ρετσίνα
αλλά μπα, κάτι σήμερα δεν πάει καλά
κ ειλικρινά κάθε μέρα ψάχνω να σπάσω την ρουτίνα..

Έχω κλείσει το κινητό χωρίς λόγο
και δεν νιώθω απόψε ούτε χαρά ούτε φόβο
έχω ξεχάσει τι μήνα έχουμε και τι μέρα είναι
αλλά αυτό δεν είναι πρωτοφανές, όμως το χω
έχω περάσει σε μια φάση πρωτόγνωρη για τον Θωδορή
και δεν ξέρω εν τέλη που θα βγεί
έχω κολλήσει το αυτί μου στην μουσική που παίζει
απο πίσω σαν να με καθοδηγεί

Ότι και να μου λέγαν σήμερα εγώ
από εδώ που μαι δεν θα κουνούσα βήμα
γιατί απόψε είπα να ασχοληθώ
με τα μπάσα και τα πρίμα

Με το που σηκώνομαι καταλαβαίνω
ότι σήμερα κάτι διαφορετικό περιμένω
σαν πρώτη κίνηση θα έφτιαχνα καφέ να πιω
μα τώρα πιάνω το στυλό μάλλον θα ήταν γραμμένο..
πρωί πρωί, κάθε σκέψη μου εκεί
που την είχα αφήσει χτες βράδυ πάνω στο χαρτί
φίλε, κάποιες μέρες για την μουσική υπάρχω
όλα τ άλλα τα διαγράφω, κάτι σαν γιορτή, είναι
για τον εαυτό μου και την πάρτι μου
αν άφησα την μουσική για κάτι άλλο λάθος μου
πάθος μου, να παίζω με λέξεις σε beats
κ αν απόψε δεν μ αφήνουν οι νότες δεν θα με δεις
ότι και να λέει σήμερα το πρόγραμμα θα τ ακυρώσω όλα
γιατί είναι όλα τόσο μικρά, κ ας μου λένε πως είναι κρίμα,
σίγουρα δεν είναι κρίμα αφού παίζουν μπάσα και πρίμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου