Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Πρωταπριλιά..




Θυμίζει όνειρο μες στο καταμεσήμερο
Μέρα μικρή και βροχερή από του μάγου τα μέρη
Τσιγγάνας βότανο για έρωτα εφήμερο
Στιχοπλοκή θανατερή που δεν έγραψε χέρι
Μέρα καλή να θρηνήσουν κι οι αλήθειες μου
Να κινήσουν για το τίποτα και να μαυροφορέσουν
Να σεβαστούν και οι νύχτες τις συνήθειες μου
Ξαμολημένες σαν αρτίστες να χορέψουν
Να βρει τη γεύση η γλώσσα του προδότη
Να γίνει τέρψη στη μαύρη μαγκουφιά του
Να ψάχνει ήρωες στη φωλιά του καταδότη
Να βγαίνει κι ο περίεργος έξω απ' τα νερά του
Κι αν σηκωθώ με ζαλισμένη κούτρα
Να βρούνε πάτημα οι πιο κακοί μου φίλοι
Κι αν έχω πάρει τη ζωή από τα μούτρα
Μου φτάνει που ξημέρωσε 1η του Απρίλη

Ας ξημέρωνε στου κόσμου το παράλογο
Να πάψουν οι δειλοί να τη βγάζουνε λάδι
Κι εγώ θ' ανοίξω του ονείρου τον κατάλογο
Ο,τι έχασα τη μέρα να το βρω μες στο σκοτάδι
Θα' χω για μπαλαντέρ τη πιο κακή μου μοίρα
Χαΐρι να μη βρίσκω ποτέ στη σιγουριά
Να' ρθει κι αλήθεια να στρώσει χαρακτήρα
Αρκεί να ξημερώσει ξανά πρωταπριλιά

Καρδιά μου φτιαγμένη από άμμο
Τραγούδι μου ξεστράτισες επάνω στο ρεφρέν
Όταν μιλούσα για ουρανό εσύ κοιτούσες χάμω
Κι έχεις λυσσάξει με τους μεν και με του δεν
Μοιάζεις μπελάς που χάρισε διλήμματα
Κρυφό σαράκι που περιμένει κάτι
Βασιλιάς εξόριστος και κύματα
Που τον κρατάνε μακριά απ' το παλάτι
Πικρό φινάλε , μια αρχή στα σάλια του φτηνού
Σκάρτο συναίσθημα που φέρνει αναμνήσεις
Και θύμισες φευγάτες στα λόγια του τρελού
Σα να φωνάζει η ζωή για να γυρίσεις
Θέλω τη 1η του μήνα , μες στην άνοιξη
Να σου κάνω φάρσα , να ρεφάρω
Να' χει το ψέμα τη δικιά του την κατάνυξη
Πρωταπριλιά να μοιάζει και να γουστάρω


Παραγωγή - Στίχοι - Παρουσίαση : Ονειρευτής
[Απ' το 2o 7ιντσο βινύλιο της σειράς "Στης Ντροπής Το Ξέθαμα"]
Made by : Μοmo Bastian

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου