Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

Εδώ που ανήκω..



Σεξ χωρίς συναίσθημα στην καλύτερη μέτριο
άρα κάποιου μαλάκα σχέδιο να ψάχνεις να βρεις το τέλειο
ποτέ δεν προτίμησα τ εύκολο αν αξίζει κάτι σε παιδεύει
λέω εγώ μπορεί να κάνω και λάθος σ' αυτό

Διάλεγα τ' όμορφο απ' τ ωραίο
το ωραίο οοο μα ρέει
το όμορφο έχει μορφή
θα ναι πάντα εκεί
απ τις γυναίκες στη μουσική
ισχύει, έχω τρελή ροή
μα προτιμώ τον στίχο που γράφω απ αυτή



Ότι βραχυπρόθεσμο δεν μου ταιριάζει
γι αυτό και τα ναρκωτικά δεν μου προσφέρουν κάτι
κ όχι δεν έχω αλλάξει
απλά άργησα να καταλάβω ότι μπορώ να νιώσω αγάπη
και τη μέρα όχι μόνο το βράδυ..

Έχω την νόσο του να δίνω
κ αποδέχτηκα πως άρρωστος θα μείνω
απο το να μ απορρίπτω
έπρεπε να συμβεί, τριών χρόνων έχω χάσει ύπνο
το υποσυνείδητό μου ποτέ δεν μου δείξε οίκτο

Εδώ, εδώ που ανήκω
εδώ μόνο το φως μου βρίσκω
εδώ να δω να ζω μπορώ δεν φοβάμαι
εδώ μ αξίζει να μαι

Εφ' όσον θέλω κάτι θα ρθει γαμώ τα σημεία των καιρών
πάντα έπαιζα Χ τον ήλιο και την βροχή
δηλαδή Χ συναίσθημα και λογική
το δελτίο θα πληρωθεί αν παίξω
πως κάτι να μ αλλοιώσει μπορεί

Κι ας έχει ο καιρός γυρίσματα
δεν γούσταρα μακιγιάζ σε τίποτα
είμαι ο ίδιος κανένας σ αυτό το μπουρδέλο για σύστημα
δεν σε κάνουν τα φώτα πρίγκιπα
άσε που μισώ τα φώτα, τα φώτα είναι ύποπτα

Δεν έχω μια μα έχω κάτι που κάθε πλούσιο γεροντάκι
θα δινε μια περιουσία για να χει
ο χρόνος πιο σημαντικός απ τα λεφτά στη τσέπη
μπορείς παραπάνω χρήματα να βρεις χρόνο δεν παίζει

Κι αν έχεις πίστη διάβαινε κάποτε μου πε κάποιος ρε
κ αν κάτι θέλω πιο πολύ απ τα λογοπαίγνια διάβολε
είναι οι άνθρωποι που φτιάχνουν ότι δεν μπορούν να δουν
με πιάνεις? Την άνοιξη αν δε την βρεις τη φτιάχνεις (Ελύτης)

Εδώ, εδώ που ανήκω
εδώ μόνο το φως μου βρίσκω
εδώ να δω να ζω μπορώ δεν φοβάμαι
εδώ μ αξίζει να μαι

Album: Άνοιξη
Track: Εδώ που ανήκω (Edw pou anhkw)
Lyrics:Iratus
Produced by Tom Dzik

Mixed and Mastered @GroundZero by LosAngelos (Dj Stigma)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου