Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2016

Ποτέ ξανά (cover by lambrini)







"Λοιπόν! Αυτό το cover είναι πολύ ξεχωριστό! Το κομμάτι το έχει γράψει ένας πολύ καλός μου φίλος με ένα φίλο του μερικά χρόνια πριν. Μου το είχε στείλει κ επειδή το αγάπησα μου έδωσε το ελεύθερο να το διασκευάσω. Με εκφράζει τόσο πολύ κ πιστεύω κ σε πολλούς από εσάς θα ισχύσει αυτό. Ελπίζω να σας αρέσει!"



Μ΄ αυτά τα λόγια η Λαμπρινή μας προετοίμασε για ένα ιδιαίτερο cover που πιστεύω θα αγγίξει αρκετούς. Καλή ακρόαση!   Facebook Page: http://www.facebook.com/lb935



Στίχοι: Γιώργος Αντώνογλου
            Στέλιος Χατζηγεωργίου


Ότι είχαμε μαζί, κομμάτι από γυαλί
που ράγισε η βροχή
Μα στην αρχή δεν ήσουνα αυτή
που είχα ονειρευτεί κ έψαχνα το γιατί

Αλλά εσύ μην τους ακούς
όλους αυτούς που σε μισούν
Αλλά εσύ να σαι καλά
κι όπου κ αν πάς να γελάς

Και πέρασε ο καιρός και όλα είναι αλλιώς
Η θέση σου κενή
Και προχωρώ προτού να είναι αργά
ταξίδι στα τυφλά με πόνο στην καρδιά

Αλλά εσύ να τους ακούς
μονάχα αυτούς που σ αγαπούν
Αλλά εσύ να σαι καλά
Κι όπου κ αν πάς να γελάς

Ποτέ ξανά, ποτέ ξανά, ποτέ ξανά
Ποτέ ξανά, δεν θα 'ναι
Ποτέ ξανά, ποτέ ξανά, ποτέ ξανά
Δεν θα 'ναι όπως πριν

Μην τους ακούς
όλους αυτούς που σε μισούν
Αλλά εσύ να σαι καλά
κι όπου κ αν πάς να γελάς

Και πέρασε ο καιρός
και όλα είναι αλλιώς
η θέση σου κενή
Γι αυτό κι εγώ ξεχνάω τα παλιά
Τα μάτια μου κλειστά και προχωρώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου