Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

Το σ'αγαπώ πες το με πέτρες ..

Ενα κομμάτι απο το καινούριο cd των Kill the cat που ειναι οτι πρέπει για τις μέρες μας!

Kill the cat

Άλμπουμ "Φιλιά στο χάος", 2011.

στίχοι:
Περιμένω αφηνιασμένος να αρχίσει ο χορός
να ανεβεί η αδρεναλίνη, να μας πνίξει ο καπνός
Μικρές εκρήξεις μπορώ ήδη να νιώσω
Ήρθε η ώρα την οργή να ανταποδώσω
Και αφήνω το ρυθμό να αγκαλιάσει το κορμί μου
Κλείνω τα μάτια να νιώσω την κραυγή μου
Κρυφακούω του πλήθους την ανάσα
Οι φωνές μας δυναμώνουνε κι ας τραγουδάμε φάλτσα

Ασ' το κορμί σου στο ρυθμό
Κι έλα στο δρόμο για χορό
Γέμισε με ζωή τις τσέπες
Το σ' αγαπώ πες το με πέτρες

Με πιάνεις απ' το χέρι και περνά ηλεκτρισμός
Με κοιτάζεις στα μάτια κι αισθάνομαι κενός
Προσπαθώ να ξαναβρώ τη δύναμή μου
Μια ξέφρενη γιορτή κυριεύει την ψυχή μου
Κι ίσως να 'ναι ο κόσμος που μου φαίνεται αλλιώς
Όταν είμαι στο δρόμο κι είμαι τόσο ζωντανός
Όλα μοιάζουν τόσο διαφορετικά
Και τα πιο κρυφά μας όνειρα για λίγο γίνονται αληθινά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου