Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

Φεύγει η ζωή..

Στίχοι: Στάθης Δρογώσης
Μουσική: Στάθης Δρογώσης

Σ' έστησα χθες ξανά, δεν περιμένω ν' ακούσεις
Για το αμάξι που φταίει, μόνο η τύχη μου φταίει
Μόνος μου χθες ξανά με το πιάνο της θλίψης
Τραγουδάκια να φτιάχνω, ναι για σένα να γράφω

Μάγισσα μ' ολοσκότεινα μάτια
Η ζωή μου η άδεια, μ' ολοσκότεινα μάτια
Μάγισσα, πριν χαθείς θα σ' αγγίξω και τον Μέρφυ θα ρίξω

Φεύγει η ζωή και γω μόνος αράζω σ' ένα κόσμο που λείπει
Κι αν μου φύγεις και συ…
η μουσική δε ξορκίζει, δεν διώχνει τη λύπη

Ψάχνω τους κολλητούς, μα κανένας δεν θα ρθει
Ο ψηλός καβατζώνει και ο κοντός ξανανιώνει
Κι έτσι βρέθηκα δω στα δικά σου τα μέρη
Μα και συ έχεις φύγει κι η πληγή μου ανοίγει

Ακούγοντας αυτό το κομμάτι μου ήρθε αμέσως η μορφή σου.. Το χαμόγελό σου, η μυρωδιά σου! Έριξα μια ματιά γύρο μου μήπως είσαι εδώ, αλλά δεν σε βρήκα. Για λίγο σαν να σταμάτησε η ώρα δεν υπήρχε κάτι που ήθελα να σκεφτώ αλλά στο μυαλό μου εκείνη την ώρα πέρασαν πολλές σκέψεις. Κοίταξα πίσω σε στιγμές, μου ήρθαν αρκετές εικόνες.. κάτι που με έκανε χαρούμενο!  Ένα χαμόγελο ήταν το αποτέλεσμα αυτών των σκέψεων. Αυτές οι θύμισες θα είναι καλός συνεπιβάτης για την συνέχεια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου