Τετάρτη 8 Απριλίου 2015

Έχω..





Έχω έναν ήλιο κρυμμένο πίσω απ τα βουνά
ένα παρελθόν που έφυγε σαν σφαίρα
πήρε μαζί του τις αράχνες, δράκους, φαντάσματα
μαύρα μάγια, ελπίζω να μην πέτυχε κανένα
έχω έναν σκύλο που με ξυπνά κάθε χάραμα
μου υπενθυμίζει να ξυπνώ νωρίς για μένα
μια βόλτα, ένας καφές, ψηλά στον Υμηττό περπάτημα
να κάνω δικό μου ότι μου χωράει μέσα στα χέρια


Έχω ένα μόνιμο ανακάτεμα τον τελευταίο καιρό
κουνάει πολύ στην ελπίδα, έχει αέρα
τα κύματα δεν φτάνουν ούτε καν όμως κατάστρωμα
και όπως μου πάει ο αετός κοντεύουμε να βρούμε ξέρα.
Έχω έναν φίλο μου τον έρωτα
όσα χρόνια κι αν πέρασαν δεν μου χει πει ποτέ ένα ψέμα
με περιμένει κάθε βράδυ στο ίδιο μέρος
γεμίζοντας με αγάπη για την επόμενη μέρα.


Έχω ένα πρόβλημα όταν λείπεις
της μέρας μίσος δεν καλύπτεις
γι αυτό και δίνω κακό, στο κακό
υπήρξαν στιγμές που δεν θα θελες μαζί μου να τις ζήσεις.


Έχω προβλέψει καταλήξεις
έχω ανοράκ το άγγιγμα που δεν σ αφήνει αν δεν πω να μ αγγίξεις
έχω σταλθεί για κάποιο λόγο εδώ στα σίγουρα
νομίζω είσαι κοντά μαζί μου, να τ' ανακαλύψεις


Έχουμε μόνο μια ζωή 
έχουμε ένα δρόμο κάθε παρακλάδι σε καθυστερεί 
έχουμε μία οικογένεια, μια αγάπη αληθινή 
ένα αστέρι, μία ευκαιρία σε όλους δίνεται μία Γη 

Μια δυσάρεστη στιγμή
δεν θέλει άλλη για να καταλάβεις το χαμόγελο τι πάει να πει 
μία λέξη, μία εικόνα που προκύπτει μαγική 
μη λες πολλά έχουμε όλοι ότι μας αναλογεί




Έχω βρεθεί στο λύσιμο μου μπερδεμένος
έχω γυρίσει μ όπισθεν, μετάνιωσα στο τέλος
έχω υπάρξει μόνος με πολλούς
έχω υπάρξει με πολλούς ο μόνος που θα θελες για ν ακούς

Έχω βγάλει το συμπέρασμα
κάνοντας άκρη το έδεσμα
έχω παιδευτεί πολλές φορές για τ αποτέλεσμα
έχω έναν αδερφό, που χω πάνω από ένα κοινό
αγάπη και ταλέντο, που πολλές φορές μ αυτά απορώ
και, έχω ένα συγκρότημα, κρίκος- ενότητα, ψυχόδραμα
θυμάσαι τι είναι, για να ξεπερνάς το πρόβλημα
μια μάνα, έναν πατέρα, με την σπίθα μες στο βλέμμα
ένα κτήριο σαν τον ήλιο, κίτρινο να φέγγει πέρα ως πέρα
πέρνα στο buff μου, και μπες στο θέμα
bashment έδρα, λόγια, όχι αέρα, σταθερά
και ο ναστ θεμέλια πέτρα



Έχω σταθερούς ρυθμούς
μέσα σε ασταθείς καιρούς



Έχω αγαπήσει την ευθύνη
έχω συμφιλιωθεί με σκέψεις μαύρες
κ όποια πόρτα δεν ανοίγει
αν ήταν όλα εύκολα και σίγουρα,
θα ταν πυροτεχνήματα,
η λάμψη εδώ δεν σβήνει

Έχουμε μόνο μια ζωή
έχουμε ένα δρόμο κάθε παρακλάδι σε καθυστερεί 
έχουμε μία οικογένεια, μια αγάπη αληθινή 
ένα αστέρι, μία ευκαιρία σε όλους δίνεται μία Γη 

Μια δυσάρεστη στιγμή
δεν θέλει άλλη για να καταλάβεις το χαμόγελο τι πάει να πει 
μία λέξη, μία εικόνα που προκύπτει μαγική 
μη λες πολλά έχουμε όλοι ότι μας αναλογεί


Έχουμε μόνο μια ζωή..


Ταφ Λάθος - Ελπίδα (Official LP 2015)
Στίχοι / Ερμηνεία - Ταυτισμένος Λάθος
Παραγωγή - Nast
Ηχοληψία - Bashment Studio
Μίξη - Ταυτισμένος Λάθος, Dj Micro
Mastering - Ταυτισμένος Λάθος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου