Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

Poetic - Όλα καλά


http://www.youtube.com/watch?v=sGxLYLHLRMQ

Γίναν πολλές οι πληγές μου,
όμως κρατάω γερά
κάπου στο χθες η ανεμελιά μου,
ξέμεινε για τα καλά
που να πιαστώ πριν το τέλος,
να στοιβαχτώ ντροπαλά
μα δεν γουστάρω να φύγω,
γι' αυτό σου λέω όλα καλά..

Νιώθω βαριά ανάσα, μέσα μου τρεχάλα
τα ψέμματα που έκρυψα στης νιότης τη φευγάλα
κλεμμένο νεύμα από σας, χυμένο γάλα
τα λόγια που καβάντζωσα τα στοίβαξα με τ' άλλα
η συμβουλή είναι πληγή που μέσα της κλείνει
όλο το δήθεν του κόσμου για να απαλύνει
τις τύψεις ή τις ενοχές του συμβουλάτορα
για να γλυτώσει από όσα έζησε αδιάφορα
παράφορα ψεύτες και δειλοί ερωτύλοι
είναι η θέληση του κάθε νου για να ξωκείλει
σημάδι ενοχής ή προϊόν συνενοχής
αντιλαμβάνομαι πως είσαι ψυχρός υλιστής
τυφλός κριτής που οδηγείται απ'το συναίσθημα
της λογικής εχθρός, του φόβου έκτρωμα
κακέκτυπο επαναστάτη που ψάχνει να κρυφτεί
όταν η μάχη φουντώνει δεν είσαι εκεί
βαθιά τομή, δήθεν σε τρέμει η γη
είσαι καλά κρυμμένος στη μεριά τη σκοτεινή
το πάθος με την όρεξη σου είναι ασορτί
με τη εικόνα σου τη θλιβερή


Γίναν πολλές οι πληγές μου,
όμως κρατάω γερά
κάπου στο χθες η ανεμελιά μου,
ξέμεινε για τα καλά
που να πιαστώ πριν το τέλος,
να στοιβαχτώ ντροπαλά
μα δεν γουστάρω να φύγω,
γι' αυτό σου λέω όλα καλά


όλα καλά, για να αντέξω είναι μακρύ το ταξίδι
σκαλίζω τις σκέψεις με μνήμης κοπίδι
χαράζω ελιγμούς με του σκοπού τη ζάλη
όσα κι αν δέχτηκα στα δίνω ατόφια πίσω πάλι
βαρύς καιρός, χρόνος γιατρός, όνειρο πλάνο
από το λίγο μου κρατώ το κάτι παραπάνω
είν' οι χαρές κι οι λύπες μας δεμένοι κρίκοι
που κάθε κύκλος τους ξερνάει μονάχα φρίκη
τριγύρω λύκοι κι εγώ αμνός μες στο κοπάδι
μα τα κοπάδια τα μισώ και είμαι μόνος πάλι
εύκολη λεία, τα βλέμματα τους μ' έβαλαν σημάδι
αλλά δεν είν' γραφτό μου να γίνω σφαγάδι
Όλα καλά, αφού δεν γίνεται να κάνω πίσω
ειν' οι κραυγές το στήριγμά μου, δε μ' αποκηρύσσω
στέκομαι και κρατιέμαι από της μνήμης το αδράχτι
και απομακρύνω από πάνω μου του φόβου τη στάχτη
δεμένος στο κατάρτι μα οι σειρήνες σωπαίνουν


είναι φτιαχτό το παιχνίδι και περιμένουν
να λυθώ από τα πάθη μου, το βήμα μου ανοίγω
μα όλα καλά θα πάνε, δεν γουστάρω να φύγω


παραγωγή - στίχοι- παρουσίαση : Poetic

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου